Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2012 18:21 - СЛЪНЧЕВА МЕСЕЧИНКА
Автор: neprosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11295 Коментари: 28 Гласове:
56

Последна промяна: 15.03.2012 18:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Предстоеше ми подялба на наследствен имот.
Уверена бях, че ме чака голямо ходене по мъките, прехвърляне от институция на институция, от гише на гише и бездушнато отношение на обслужващите служители, споделих с близки и  приятели, притесненията си. Последва доста разяснителна и проучвателна дейност, но...все пак ...най-сетне избрах оптималния вариант...
Разбрах, че срещу стоматологията има частна агенция, която изготвя необходимите документи и притиснена/почва се...колко ли ще ме размотават/пристигам в офиса на въпросната фирма.
Гледам, че има няколко гишета, които работят с клиенти  и са заети. Аз обаче съм въоръжена с търпение и сядам чинно на стола и чакам някое гише да се освободи.
Не след дълго време идва и моя ред. Сядам на освободения стол/тук не стоиш прав като кон/, вадя документите и обяснявам, какво ми е нужно, без да поглеждам към "бездушната"служителка, според предварителната ми нагласа. Като си подредих документите и приключих с обяснителната си тирада, погледнах служителката...и...оооо, небеса! Пред мен стоеше едно малко, мило девойче с много приветливо лице, усмихнато с един кротък, топъл поглед...сакаш, че през целият ден е седяло и е чакало само мен...Девойчето с напевно гласче започна да ми обяснява какво и как ще направим, кога ще бъдат готови документите, какви още услуги предлагат,но...аз не слушах...гледах детето, гледах и му се радвах и си мислех, че доста отдавна не бях срещала такова непознато, внимателно, възпитано дете! Не се превземам и не преувеличавам. Бях пленена от обноските и отношението на това нежно девойче. На ум си го наричах с много нежни епитети, с които наричам моята внучка и сигурно не съм и могла да си прикрия учудването и възхищението...пък и защо да го крия?! Бях поразена! Бях стъписана! Аз не бях подготвена ...за такова отношение...защото и много често го няма...а то...такова слънчево дете!

Всичко е готово, след три дни ще ми бъдат готови документитеи с любопитство поглеждам в разписката да видя името на впечатлилото ме девойче и...пак изненада...чета...

Айля Акифова 

     
- Много благозвучно и нежно име имаш миличка!-казвам аз- Има ли превод на български?

     -
Месечинка - отговаря ми девойчето с усмивка.

     - Благодаря ти, мила, ти наистина си една топло грейнала "слънчева"Месечинка! Бъди благословена!!!

     Бях силно впечатлена,исках да го споделя и го направих!

      Така ми се иска да срещам много, много, Слънца и Месечинки!!!



Гласувай:
56



1. bven - Нека винаги сме отворени и търсещи Слънца, Месечинки и добри души!
15.03.2012 18:53
Радвам се с теб и пожелавам навсякъде да се появяват мили и любезни хора, а и ние да бъдем такива!:)))
цитирай
2. mt46 - Привет, Непросвет!
15.03.2012 18:58
Прекрасно е, когато в живота ни просветва - я Слънце, я Месечинка!...
Сладкодумно си разказала случката /мисля, че от нея би могло да се напише хубав разказ/...
Светла вечер! :)
цитирай
3. stela50 - Поздрави , Непросвет ...
15.03.2012 20:01
Когато срещнем Слънчева Месечинка ... не вярваме на очите си .
Много мило и вълнуващо си разказала преживяното ...
Хубава вечер !
цитирай
4. neprosvet - 1. bven - Нека винаги сме отворени и търсещи Слънца, Месечинки и добри души!
15.03.2012 20:15
bven написа:
Радвам се с теб и пожелавам навсякъде да се появяват мили и любезни хора, а и ние да бъдем такива!:)))


Ника, нека...бъдем добри и срещаме...такива!
Ако имаме добри деца ще имаме вяра и за добро бъдеще!
Благодаря ти, Бвен за споделянето!:)))
цитирай
5. neprosvet - mt46 - /мисля, че от нея би могло да се напише хубав разказ
15.03.2012 20:33
mt46 написа:
Прекрасно е, когато в живота ни просветва - я Слънце, я Месечинка!...
Сладкодумно си разказала случката /мисля, че от нея би могло да се напише хубав разказ/...
Светла вечер! :)


Толкова са ми "писаческите" възможности, Маринич.(((
Вярвам си, че положителните емоции е хубаво да се споделят с приятели.
Толкова ни е беден живота на "слънчеви и месечинкови"случки.((

Топла вечер, приятелю!:)))
цитирай
6. neprosvet - stela50 - Когато срещнем Слънчева Месечинка ... не вярваме на очите си .
15.03.2012 21:00
stela50 написа:
Когато срещнем Слънчева Месечинка ... не вярваме на очите си .
Много мило и вълнуващо си разказала преживяното ...
Хубава вечер !


Да! Наистина не вярваме, защото рядко ни се случва, а...колко по-добре би било да е по-често!
Така светът би станал по-добър за всички ни.
Жалко, преди малко видях, че пак се повдига въпроса за така наречения "Възродителен процес".((
Защо все ни се напомня...защо все някой иска да ни разделя?! Не е ли този "процес" унижение и срам и за двете противопоставени страни?!
Няма ли някои да каже "стоп...стига"?!
Тъпо ми стана, а с такова желание и вълнение си написах постинга...

Приятна вечер, Стела50!
Да вярваме, че ще срещаме повече Слънчеви Месечинки!
Поздрави!
цитирай
7. magnoliya - Ех, изживяла си нещо хубаво и пре...
15.03.2012 22:19
Ех, изживяла си нещо хубаво и прекрасно си го описала - това е най-важното!
А на мен ми беше много приятно да го прочета!
Благодаря ти!
цитирай
8. shining - Има ги, има ги месечинките, и аз им се радвам :)
15.03.2012 22:51
Стига да си отворим очите и да ги видим. Всъщност ако си отворим хубаво очите, много неща ще видим. Харесва ми искреността ти и спонтанния тон - и аз така горе долу бих го написал. Това са темите, това е живота, а повдигнатите въпроси от "медии " и "капацитети" са просто една манипулация...разделяй... и владей - колко банално :)
цитирай
9. inel379 - Човек се случва да се изненадва от малките светлинки в живота си!
16.03.2012 08:24
Когато станат повече, по-усмихнати и добронамерени ще станат
дори и смръщените хора.:)
Верижна реакция!:)
Всички ще се огряваме от Слънца и Месечинки!
Пък и ние ще греем повече!:)
Приятни почивни дни ти желая, мила!:)
цитирай
10. yotovava - Сигуруно ги има тези слънчица и месеченки,
16.03.2012 08:44
но понякога ние самите не ги забелязваме. :)))))))))

Хубав уикенд от мен
Валя
цитирай
11. ivankalilova - ПРИЯТЕЛКО, РАЗПЛАКА МЕ! Всеки ...
16.03.2012 10:28
ПРИЯТЕЛКО, РАЗПЛАКА МЕ!
Всеки може да бъде велик... , защото всеки може да прави услуги.
За това не е необходимо непременно да си завършил колеж.
Не е нужно и да можеш правилно да съгласуваш подлога и сказуемото.
Имаш нужда само от сърце , доброто.........не се прави насила.......то идва отвътре......
От душа , направлявана от любов. С добрината , такива прекрасни хора завладяват ......сърцата.
СЪРДЕЧНИ ПОЗДРАВИ И ПРЕГРЪДКИ , ЗА ТЕБ И СИЯЙНАТА МЕСЕЧИНКА!:)))
цитирай
12. kite333 - :))
16.03.2012 11:41
Писах,трих,писах, трих и не можах да измисля свестен коментар.
Целувки.
цитирай
13. dorichela - А дано повече такива месечинки :)
16.03.2012 13:50
А дано повече такива месечинки :)
цитирай
14. neprosvet - . magnoliya - Ех, изживяла си нещо хубаво и пре...
16.03.2012 14:47
magnoliya написа:
Ех, изживяла си нещо хубаво и прекрасно си го описала - това е най-важното!
А на мен ми беше много приятно да го прочета!
Благодаря ти!


Привет, Магнолия!
От дете си спомням...като чуех от възрастните"Те...сегашните...млади...за нищо не стават..."съм се възмущавала много. Понеже не искам да си служа с този израз, аз търся такива млади хора, които да ми изпълват и душата и сърцето с радост и надежда. И лошото е около нас...виждам го...и го отминавам за да не му предавам значимост.
Благодаря ти, че надникна през прозорчето ми!
Поздрави! Слънчеви и топли почивни дни!:)))
цитирай
15. neprosvet - 8. shining - Има ги, има ги месечинките, и аз им се радвам
16.03.2012 15:12
shining написа:
Стига да си отворим очите и да ги видим. Всъщност ако си отворим хубаво очите, много неща ще видим. Харесва ми искреността ти и спонтанния тон - и аз така горе долу бих го написал. Това са темите, това е живота, а повдигнатите въпроси от "медии " и "капацитети" са просто една манипулация...разделяй... и владей - колко банално :)


Привет, Диамантче!

Прав си, приятелю! Не е достатъчно, само да гледаме...трябва и да виждаме. Ако имаме сърце и душа на човеци бихме обичали повече себеподобните.
В детството си съм израснала с циганчета, българчета и такива с турско самосъзнание. Играли сме заедно, помагали сме си, но и така ни учеха в училище и у дома.Между нас никога не е тлеяла омразата, която сега се опитват да ни натрапват...Ние живеем върху една земя, дишаме един въздух, срещаме се всеки ден...защо да не се спогаждаме...какво имаме да делим??? Не искам да ни манипулират...ние имаме сетива и сами трябва да преценяваме и отговаряме за постъпките си...а ...Месечинките ги има, трябва само да се огледаме!
Благодаря за споделените мисли!
Поздрави!:)))
цитирай
16. neprosvet - 9. inel379 - Човек се случва да се изненадва от малките светлинки в живота си
16.03.2012 15:22
inel379 написа:
Когато станат повече, по-усмихнати и добронамерени ще станат
дори и смръщените хора.:)
Верижна реакция!:)
Всички ще се огряваме от Слънца и Месечинки!
Пък и ние ще греем повече!:)
приятни почивни дни ти желая, мила!:)


Благодаря ти за позитивни коментар, приятелко Инел!
Както се казваше в песента"ако до всяко добро същество, застане и още едно..."
...нека да е дълга редичката...безкрайна..."Пък и ние ще греем повече"!

Светли почивни дни, Инелка!:)))
цитирай
17. neprosvet - . yotovava - Сигуруно ги има тези слънчица и месеченки,
16.03.2012 15:29
yotovava написа:
но понякога ние самите не ги забелязваме. :)))))))))

Хубав уикенд от мен
Валя


Виждаме ги...виждаме ги Йотовче. Аз съм виждала и "гъсеничка-принцеса"...много красива...

Слънчев уикенд и много хубави снимки, Вал!:))))))))))))))
цитирай
18. neprosvet - Изтрий 11. ivankalilova - ПРИЯТЕЛКО, РАЗПЛАКА МЕ! Всеки ...
16.03.2012 15:47
ivankalilova написа:
ПРИЯТЕЛКО, РАЗПЛАКА МЕ!
Всеки може да бъде велик... , защото всеки може да прави услуги.
За това не е необходимо непременно да си завършил колеж.
Не е нужно и да можеш правилно да съгласуваш подлога и сказуемото.
Имаш нужда само от сърце , доброто.........не се прави насила.......то идва отвътре......
От душа , направлявана от любов. С добрината , такива прекрасни хора завладяват ......сърцата.
СЪРДЕЧНИ ПОЗДРАВИ И ПРЕГРЪДКИ , ЗА ТЕБ И СИЯЙНАТА МЕСЕЧИНКА!:)))


Радвам се, че те докоснаха думичките ми, мила Ваня!
Според мен, доброто, добротата, добрината са качества, с които се ражда всеки един от нас. Не всеки им позволява да се проявят, развият и усъвършенстват...но те са си в нас и никога не е късно да ги проявим или да ги усетим...
Чувствителният човек би могъл да се развълнува и от малко, дребно нещо! Но нали живота ни е низ от малки, дребни случки, срещи и изживявания?!

Сърдечна прегръдка с много обич, Ваня!:)))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
19. neprosvet - . kite333 - :))
16.03.2012 15:54
kite333 написа:
Писах,трих,писах, трих и не можах да измисля свестен коментар.
Целувки.


Няма нужда от...напъни, Кайти!:)))
На мен ми стигат...усмивките и целувките, миличка! Нали са от сърце?:)))

Силна прегръдка, мила! Усмивки и слънце през почивните дни!:)))))))))))))))))(
цитирай
20. neprosvet - . dorichela - А дано повече такива месечинки :)
16.03.2012 16:00
dorichela написа:
А дано повече такива месечинки :)



И не сама...не само...месечинки!
Аз и Дорита...малко палави... които скоро имаха рожден ден...харесвам!:)))
Сърдечен поздрав, мила!:)))!
цитирай
21. ckarlet - И аз ти пожелавам около теб да има все ...
23.03.2012 09:44
И аз ти пожелавам около теб да има все такива лъчезарни хора, мила!
Прекрасни пролетни дни ти желая!
цитирай
22. justinn98 - Хубаво е, че има такива позитивни ...
25.03.2012 15:27
Хубаво е, че има такива позитивни млади хора, въпросът е да ги намериш. За съжаление има и доста простаци, но все повече се обеждавам, че умните ще надделеят! Обичам те аз също се старая и като отивм на тренировка, отстъпя място в автобуса хората така се учидват,че имам чувството, че никога не им се е сличвало
цитирай
23. neprosvet - 21. ckarlet - И аз ти пожелавам около теб да има все ...
30.03.2012 14:56
ckarlet написа:
И аз ти пожелавам около теб да има все такива лъчезарни хора, мила!
Прекрасни пролетни дни ти желая!


Привет, приятелче, Скарлет!
Наистина пролетта дойде...слагай раницата на гърба и ...показвай, красиви места за нас дето си стоим все у дома!:)))
Ведро, пролетно настроение за цялото семейство!:)))
цитирай
24. neprosvet - 22. justinn98 - Хубаво е, че има такива позитивни ...
30.03.2012 15:03
justinn98 написа:
Хубаво е, че има такива позитивни млади хора, въпросът е да ги намериш. За съжаление има и доста простаци, но все повече се обеждавам, че умните ще надделеят! Обичам те аз също се старая и като отивм на тренировка, отстъпя място в автобуса хората така се учидват,че имам чувството, че никога не им се е сличвало


Вярно е...надявам се и ти да си едно от тези добри деца и вярвам, че така ще бъде!
Мило Слънчице, радвам се на коментара ти, но...пооправи текста и правописните грешки...виждаш ли какво се получава като пишете само на латиница?!
Обичам те! Целувки!:)))
цитирай
25. priqtel12 - Радвам се за теб,
08.04.2012 14:25
наистина ни е нужно да срещаме повече слънца и такива "месечинки" при общуването ни в институциите, а ги няма , за съжаление....
Честит празник!
цитирай
26. submarine - Слънца и Месечини винаги е имало и ще има,
09.04.2012 22:14
важно е нашите очи да са отворени за тях.Защото за "слепците"те никога няма да огреят.
цитирай
27. ivankalilova - Честито Възкресение Христово, ...
15.04.2012 09:40
Честито Възкресение Христово, мила приятелко! Нека запалените свещи във Великденската нощ осветят душите и сърцата ни и пламъка на любовта и добротата изпълват живота ни!
цитирай
28. kostadinovd - Беше ми приятно да прочета всичко това.
30.07.2012 16:37
ПОЗДРАВИ !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neprosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 506707
Постинги: 58
Коментари: 862
Гласове: 6222
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031