Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2014 11:34 - Споделени емоции...
Автор: neprosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5172 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 29.04.2014 10:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageimageБях поканена да присъствам на откриването на това събитие, която покана приех с удоволствие. И без това, по обясними причини, не бях пътувала из страната през последните 15 години. Спомените, които беше запечатало съзнанието ми не бяха много приятни. Бях запомнила много изоставени и буренясали площи по пътищата на Родината ми, които не ми позволяваха да се чувствам комфортно и помрачаваха настроението ми. В ранната утрин на 27.04.2014 г., бяхме с приятелката ми пред сборният пункт, пред Пикадили "Младост".Луксозният автобусът, който щеше да ни откара до София, дойде точно на време. Тръгнахме точно в 4.00, според определеният регламент,, водени от ведрото и усмихнато лице на младият Станислав Иванов, организационен секретар на ПП"Герб" в р-н "Младост" и общински съветник.. Беше тъмно, но времето обещаваше да е слънчево. След Шумен се поразведели и тогава успях да фотографирам, според скромните си умения един прекрасен изгрев на Слънцето. Това ми създаде едно приятно усещане и надежда, че ми предстои един прекрасен ден и всичко ще бъде според очакванията ми, в които все още не бях много уверена.  През последните дни паднаха много дъждове, които се прекъсваха  от усмихнатите, топли лъчи на слънцето. И от ляво и от дясно, през дългият ни път, се любувах на прекрасната гледка, сътворена от природата и хората. Природата беше щедро напоила земята ни, а явно и загрижеността на хората ни показваха страхотни пейзажи! Движехме се в една зелено-жълта, безкрайна приказка. Дъждовете бяха образували, сред полето, многобройни езерца. Над тях, все още трудно се вдигаше мъглата и създаваше измамното усещане, че в тях водата ври и се издига пара. От ляво се виждаха и хребетите на Стара планина, обвити в мъгла. Там, където слънчевите лъчи бяха успели да проникнат през нея, ни откриваха и блестящите, снежни склонове на величествената ни планина. На някои места, мъглата като че ли беше "прерязала" високите хълмове на пирамидални части...КРАСОТА...НЕОПИСУЕМА...БЛАЖЕНСТВО...Нямаше ги запустялите и изоставени в бурени полета. Навсякъде до където стига погледът ми се радваше на прекрасната природа, събудена след студената зима за нов живот. Видях Родината си обновена и много красива, което ме изпълни с гордост и нови надежди и приятни очаквания. Пристигнахме в София, пред зала "Арена Армеец"към 10.30 часа.Порази ме добрата и строга организация на това събитие. Площада пред залата беше покрит от симпатизанти и привърженици на ПП"Герб"! На всеки 20-30 метра, стояха доброволци-младежи на ПП4Герб", които насочваха хората с необходимото търпение и внимание. Разбрах, че и друг път, привърженици, симпатизанти и членове на организацията на "Герб" Младост си правят снимка за спомен пред залата. В същият момент, фотографът ни отиде някъде, може би някой го повика...не разбрах. Еееее, нали съм "въоръжена" с фотоапарат...запечатахме събитието. Поехме към залата, напътствани от други младежи.. Във фоайето ни беше осигурен обяд, вода, кафе. Заехме местата си и бяхме въведени в празничнато и приповдигнато настроение на мероприятието. На сцената вървяха стойностни, класически изпълнения на трите млади сопрана от Пловдивската опера. Озвучаването прекрасно, ТВ стените мащабни, изпълнението върховно. Появи се и едно момиченце от "Новите надежди на България, което напълни с глас голямата зала. Последва откриването  от Цветан Цветанов и изказванията на ораторите по повода на събитието. На форума присъства и Жан Клод Юнкер, дългогодишен премиер на Люксембург и кандидат на ЕПН за председател на комисията, който подчерта, че ще съдейства за приемането на България в Шенген, но е нужна повече от всякога и нашата подкрепа.. След него говори и председателя на ПП"Герб" Бойко Борисов. Често речтаму, беше прекъсвана от възгласи "Победа" и др... С неговото изказване приключи и мероприятието по откриването на предизборната кампания за издигане на кандидатури за делегати на новият Европарламент! Превъзбудени се отправихме към автобусите. Чест прави и на нашият депутат Николай Апостолов, който дойде да ни изпрати и намери добри думички да благодари на всички за посещението и поиска мнението ни за така добре организираното мероприятие. Все пак, зала "Арена Армеец" побира 14000 хиляди души...чест ви прави стегнатата, успешна организация, която сте създали! И ние знаем, че "България няма време за губене"! Ще ви подкрепим на изборите, защото ви вярваме! Не ни разочаровайте!!! Нали знаете, че после пак следват избори?!Работете така, че с готовност да разчитате на нашата подкрепа!
Благодаря на всички, които ще прочетат моя по-скоро емоционален пост...все пак, аз не съм политик...бях дълбоко развълнувана и споделих емоциите си!
Сега следва най-трудната част в моя постинг...да си кача снимките. Ако не се получи, по-ми е лесно във Фейса. Пак ще си ги поместя. Смятам, че са вълнуващи...поне за мен!



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mileidi46 - Не си политик!?! но възхваляваш ...
28.04.2014 13:35
Не си политик!?! но възхваляваш герб и възлагаш надежди и да ,,ни оправят"надеждите...
Срещу едно кафе,обяд и шишенце вода..!!
Да не пропуснете и следващата аванта-автобуса на Станишев,а най-малко на Доган,защото те все пак са светата троица...със сигурност ще ни дооправят!!
Не бива да се пренебрегва никой от тях!!Достатъчно ясно ни доказаха на какво са способни!!
Да живеят ,,автобусите",безплатните обяди и кафенца..до пълната победа с подкрепата на ,,неполитичните екскурзианти"...
Направо ми се повдигна националното самочувствие...!!
цитирай
2. kite333 - Емоцията - емоция, политическите пристрастия са друга бира :)
28.04.2014 13:52
Милейди върви повръщай другаде и аз не съм гербаджийка, ама не пускам секрети из чужди блогове, освен в моя си.Когато ги пусках де... А тук не е твоят :)
цитирай
3. stela50 - Нищо лошо няма в споделянето
28.04.2014 15:50
на такива събития преди изборите. Всеки човек има собствено мнение,
симпатии, разочарования... и едва ли емоциите на някой от нас
биха променили становището му. Милейди е пряма, откровена,
експанзивна, но всички знаем каква душа има и не таи зло.
С интерес прочетох споделената емоция от теб, Ваня...
хубаво е,когато са оправдани очакванията, когато организацията
и представянето подсилват вярата в определена партия...
Не се сърди на коментарите, прелива вече недоволството,
много се насъбра през годините на народа ни, а изгубено доверие
лесно не се връща. Много ми се иска да вярвам в добрите
намерения, бих искала да преживея такава емоция, да повярвам...
Снимките се качват много лесно, опитай, и ако не успееш, обади се.
Поздрави !
цитирай
4. neprosvet - . mileidi46 - Не се познаваме лично, мила Милейди,
29.04.2014 09:21
mileidi46 написа:
Не си политик!?! но възхваляваш герб и възлагаш надежди и да ,,ни оправят"надеждите...
Срещу едно кафе,обяд и шишенце вода..!!
Да не пропуснете и следващата аванта-автобуса на Станишев,а най-малко на Доган,защото те все пак са светата троица...със сигурност ще ни дооправят!!

Но знам, че не допускаш да съм тръгнала за София заради "кебапчетата". Не допущам, че си ми направила такава ниска оценка. По-скоро си изказала моментната си емоция. Не мисля, че всички са "маскари"! Това много успешно ни се вменява от доста години. Вярвам, че във всички партии има достойни и стойностни хора и е наше право и задължение да ги подкрепим. Ако за пореден път бъдем излъгани, нали идват други избори?! Не можем да си внесем и други управници...от други планети, нали? Просто трябва да искаме да си изпълняват задълженията и обещанията. Може демокрацията да не е най-съвършената форма на управление, но до сега човечеството не е измислило по-добра!
Сърдечни поздрави от Варна!

Не бива да се пренебрегва никой от тях!!Достатъчно ясно ни доказаха на какво са способни!!
Да живеят ,,автобусите",безплатните обяди и кафенца..до пълната победа с подкрепата на ,,неполитичните екскурзианти"...
Направо ми се повдигна националното самочувствие...!!

цитирай
5. neprosvet - 2. kite333 - Емоцията - емоция, политическите пристрастия са друга бира :)
29.04.2014 09:25
kite333 написа:
Милейди върви повръщай другаде и аз не съм гербаджийка, ама не пускам секрети из чужди блогове, освен в моя си.Когато ги пусках де... А тук не е твоят :)


Привет, мило Слънчице!
Нали знаеш, че не избирам приятелите си по политическа принадлежност, раса и моментни емоции?! Всеки има право на мнение и всеки сам избира как да се "излага"?!
Обичам те и те прегръщам!
цитирай
6. landing - Радвам се за хубавото преживяване,
29.04.2014 09:37
което си си подарила, мила моя! Чакаме снимките, макар и непрофесионални :))) Да ви кажа и на двете накуп, че много се радвам да ви прочета и че ми липсвате. Много! Хубав ден и на двете, целувам ви!!!
цитирай
7. neprosvet - 3. stela50 - Нищо лошо няма в споделянето
29.04.2014 09:44
stela50 написа:
на такива събития преди изборите. Всеки човек има собствено мнение,
симпатии, разочарования... и едва ли емоциите на някой от нас
биха променили становището му. Милейди е пряма, откровена,
експанзивна, но всички знаем каква душа има и не таи зло.
С интерес прочетох споделената емоция от теб, Ваня...
хубаво е,когато са оправдани очакванията, когато организацията
и представянето подсилват вярата в определена партия...
Не се сърди на коментарите, прелива вече недоволството,
много се насъбра през годините на народа ни, а изгубено доверие
лесно не се връща. Много ми се иска да вярвам в добрите
намерения, бих искала да преживея такава емоция, да повярвам...
Снимките се качват много лесно, опитай, и ако не успееш, обади се.
Поздрави !


Отдавна съм спряла да се сърдя за глупости, Таня. Знам, че всеки има право на мнение. Старая се да уважавам мнението на приятелите си. Даже и ми е приятно, ако тяхното мнение не съвпада с моето и се появи спор още по добре, но не ми се "припира". Не избирам приятелите си по политическа принадлежност. Не смятам, че съм по-малко емоционална от Милейди. Имам си свое мнение и по друг начин си изказвам емоциите, без да се притеснявам дали ще се харесат или не. Давам си сметка, че не можем да бъдем на едно и също мнение всички. И една партия не е в състояние да изведе страната ни от блатото, в което сме затънали. Вярвам, че във всички партии има достойни хора, на които трябва да им се даде шанс и най-после да заработят за общото благо на красивата ни Родина и обезвереният ни народ да почувства това.
Продължавам опитите си със снимките...ти ще ми помогнеш и няма да им се дам!
Светъл и успешен ден, ти желая Таничка!
цитирай
8. neprosvet - 6. landing - Радвам се за хубавото преживяване,
29.04.2014 09:55
landing написа:
което си си подарила, мила моя! Чакаме снимките, макар и непрофесионални :))) Да ви кажа и на двете накуп, че много се радвам да ви прочета и че ми липсвате. Много! Хубав ден и на двете, целувам ви!!!


Landing, миличка, толкова ти се зарадвах на появяването!!! Може да не сме се чували скоро, може да не се познаваме лично, но когато има искрени симпатии и ги почувстваш...това е прекрасно, нали?! Обичам те, мила! Как си?
Боря се с тези снимки. Все ми се опъва този бл.Бг. Качих ги във Фейсбук, но не спирам и опитите и тук.
Прегръдка и целувка! Много ме зарадва!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

цитирай
9. mileidi46 - Нищо лошо не съм казала за теб,
30.04.2014 00:39
и нямам право да те упреквам!!
Ти си направила своя избор.
Моята ,,емоция "е откровена и е продукт на некадърното управление на всички продажни управляващи в продължение на 25 години!Същите тези,до един,които купуват гласове с кебапчета и екскурзийки ...само когато наближават избори...
Да им дадем още един шанс !?
Ами дайте им!!
Тези ли са най-кадърните българи!??
25 години не се ли доказаха,не разбра ли тоя народ,че на никого не му пука за него..Явно не.
Надяваме се да се поправят?!кога?! още 25 години им дайте!!
Всеки народ си заслужава управниците!?!
Бъди жива и здрава..аз избирам да не се ,,излагам" повече в твоя блог!!
Просто мисля и реагирам по този начин,и нищо лошо не съм ти казала..на теб лично,но явно имаш твой човек политик ,чиито интереси покриваш!!
желая ти всичко добро!!
цитирай
10. mileidi46 - kite333
30.04.2014 01:02
Нямам честта да те познавам госпожо,но ще се придържам към твоят стил!
Да се ,,изповръщам"-според теб, и както каза Ваня,,всеки има право да се излага както си иска"-си го позволих не в моя блог,а тук защото очаквах ,че Ваня ще разбере на кого и защо съм се,,изповърнала"..и,,изложила"..
Не съм го направила в твоя блог,не съм влизала никога там,и ти не си човека да ми даваш насока къде и кога да,, повръщам"!!
Не съм лицемерна ,прямо и откровено разкривам мислите и чувствата си пред приятели,а когато не ме разбират-просто ги забравям!!
А теб-просто не те познавам.И не сме си,,имали приказка",за да се намесваш!!
Смятам,че нищо обидно не съм отправила към Ваня..
В случая разочарованата съм аз.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neprosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 506748
Постинги: 58
Коментари: 862
Гласове: 6222
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031