Прочетен: 3552 Коментари: 9 Гласове:
Последна промяна: 27.02.2011 12:53
Какво стана с тоя Малък сечко? Топло, топло/децата имат такава игра/ и изведнъж - студено.Още рано от сутринта гледам, че слънчо наднича зад облаците, но нещо не му се отдава.
Студено, ама няма как трябва да отида до кварталното магазинче. Добре съм се облякла, но ме побиват тръпки и студ щипе измръзналите ми бузи. Включих на по-висока предавка, дадох газ и много за кратко време завърших обиколката.
Прибирам се благополучно във входа и гледам от пощенските кутии се подава рекламния вестник на търговската верига "Kaufland". Взех си вестника, гледам дебеличък с доста страници:"Доста отпадъци ще си увия утеб" - мисля си аз. Поглеждам по-навътре в кутията се мъдри едно "официално" писмо, едно такова с прозорче, от стандартните на "DALKIA", които ни изпращат всеки месец...
Та думата ми е за това "официално" писмо...Аз от години не се ползвам от услугите на Топлофикация Варна, която сега се именува "DALKIA". Пък и по-голямата
част от съседите ми, защото сметките им, хем не разбираме/между нас да си остане ние не разбираме от алгоритъм/ как се калкулират, хем никой не ни пита искаме ли тръбите на топлото да минават през нашите жилища...Абе дето има един много удобен за много хора израз: "Заварено положение", ако не искаш тръби да ти кръстосват през жилището - продай го и си купи ново. Нали е криза? Толкова жилища, който все повече се доближават до реалната си стойност, стоят непродадени.
Аз обаче не искам да се местя, че съм си свикнала със съседите, наблизо са и децата ми, и много други причини да не ги изброявам.
Та, сега да си задам въпросите към "непрестъпната, горда" Dalkia:
1. Защо ми изпращате всеки месец това уведомително писмо? Аз и днес, след като го получих, не съм по-информирана от вчера. Вписмото от горе до долу на всички показания пише 000...000...000 и най-отдолу начислени с ДДС - 48,91 лв , които съм платила преди една седмица!
2. Ненужно сте изразходили:
- плик - 1 бр.
- лист хартия - 1 бр.
-тонер /и от двете страни на листа/
3. В студа е минал раздавач, който да достави драгоценната информация в пощенската кутия. Така сте създали работа и на Български пощи. На този раздавач му се плаща заплата...
Защо са всичките тези излишни разходи, за които ние с показания 000, сме принудени да плащаме?
На нас отдавна ни е ясно, че не можем да не си плащаме нулевите показания, защото имаме сключен договор, в който правата са само за вас...
Спирам до тук...но:
НЕ Е ЛИ ТОВА ЕДНА ГОЛЯМА БЕЗМИСЛИЦА?
НЕ Е ЛИ ТОВА И ЕДНА ГОЛЯМА БЕЗИЗХОДИЦА?
ДОКОГА???
Някои навици май не се променят!
Те ни лъжат, че ни топлят, ние пък си плащаме...
Няма отърваване!
Идвам да ти подаря мартеничка за здраве, любов и красота!
http://i635.photobucket.com/albums/uu74/keri73_photo/martenici-1.png
Честита баба Марта! Бъди весела, засмяна, румена и бяла!
Ще изчакам и утре, че нали бяха празнични последните дни и ще изпратя и копие до ДКЕВР.Макар, че от разговора с тях по телефона не останах никак, ама никак удовлетворена.
Днес погледнах в интернет и виждам че вече са ми изрисували и последните сметки. Може би, чакат най-напред да ги платя и после... бития си е бит...
Нали електромерите са техни, защо в продължение на три месеца, те ми начисляват ел.енергията по неизправен електромер, а не идват да го сменят навреме. Вярно, това е техника, но как може да чакат аз да им се обадя? Нали те идват засичат електромерите и са видели, че той не отчита вярно и не го подменят, аз защо трябва да плащам грешни пари - незнам?
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. mt46
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata