Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2011 17:23 - Космически хора!?
Автор: neprosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4994 Коментари: 14 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       Всяка заран, когато отивам на работа пътувам с тролей!
       Не искам да говоря лошо за града си, но тролеите са доста стари и скапани. Една от кондукторките, която е около 25 гонишна, добре облечена, с красива черна коса под раменете, върви толкова изправена и горда, проверява карти и продава билети без да се навежда, само обръща леко глава, навежда поглед и отминава гордо. Още първият път аз и сложих име "космическата кондукторка". Колкото повече я наблюдавах оставах с усещането, че това момиче не е кондуктор в скапан и мръсен тролей а в някакъв луксозен космически кораб тръгнал на І-то си посещение за Марс.
        Качвам се сутринта в тролея и си казвам:"Днес сме пак с "междузвездната кондукторка" и сядам на една седалка и чакам да ми се провери " гордо  и с чувство на превъзходство" картата. Поглеждам навън, без да виждам нищо, че си мисля за мои си неща. И о, чудо, срещу мен сяда "космическата"и с усмихнато и притеснено пита:
         - Извинете, от известно време ми се иска да Ви питъм от къде си купихте този красив шал?
          Аз, иначе не вдявам толкова бързо, по обясними  възрастови причини, обаче сега случаят е съвсем особен. Изведнъж ми "поникват криле", отварям най-голямата, най-чаровната и най -щастливата си усмивка, и с голямо задоволство отговарям:
          - Благодаря и аз много си го харесвам! Шала ми е скъп подарък от внука ми и е купен от София!
          Та така накефена, ама много накефена отидох на работа.

          Колко му трябва на един човек да се чувсва щастлив? Не знам...
          На мен един шал подарен от любимия внук ми стига!

          ПП. Ако дойдете случайно във Варна и пътувате тролей № 83 и видите една почти стройна дама на уважавана възраст , парфюмирана с Max Mara и с един хубав, ама много хубав шал, не се чудете! Това съм аз, мането, баба му на Ивко!

          На всички надникнали през моето малко прозорче пожелавам много, много, топли, радостни и щастливи моменти!!!



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - ЕХ ,САМО ДА ЧУЕТЕ ЗА ИЗВЪНЗЕМНИ
22.02.2011 20:20
И ЕТО ТЕ ВЕЧЕ ВИ ОБСЛУЖВАТ!
УСМИВКИ НА ТЕБ И КОНМИЧЕСКАТА КОНДУКТОРКА!
цитирай
2. neprosvet - iliada
22.02.2011 20:57
Абе тя си беше много земна ами нали сега времената са такива, че не всеки работи работата, която му доставя удоволствие. Какво да се прави?/сетих се, че съм чела такава книга в миналия век/.
Поздрави !!!
цитирай
3. gwendoline - Ех, че сладко! :)
22.02.2011 22:39
Поздрав!
цитирай
4. magnoliya - Чудесна си!
22.02.2011 23:53
Колко му трябва на човек, за да се почувства щастлив: малко внимание от околните! Беше ми много приятно, лека вечер!
цитирай
5. hristo27 - Да не би кондукторката от "...
23.02.2011 08:57
Да не би кондукторката от "Седморката на Брейк" да са я пратили да обслужва тролейбусна линия № 83 във Варна ??? :)))))
цитирай
6. ckarlet - Така е, мила, колко му трябва на ч...
23.02.2011 11:37
Така е, мила, колко му трябва на човек да е щастлив...
И мен ме радват такива дребни на вид нещица, но аз ги приемам като нещо незаменимо и скъпо за сърцето ми!
Прекрасен ден много ведро настроение!
цитирай
7. neprosvet - skarlet -
23.02.2011 13:53
Благодаря ти, че намина О'Хара и сподели чувствата ми!
Приятен ден, мило момиче, изпълнен с много, много нещица, които да те направят радостна и щастлива!
цитирай
8. neprosvet - gwendolin -
23.02.2011 13:58
Радвам се, че тие допаднало "писанието ми"!
Радостен и успешен ден, ти желая!
цитирай
9. panazea - И аз си обичам шаловете !
23.02.2011 13:59
Единият е син на бели звезди , от Мадрид , а другият е червен от Париж ! И съм суща парижанка да знаеш !
Поздравлявам теб и твоя внук ! Панацея .
цитирай
10. neprosvet - magnoliya - Благодаря ти, мила, magnoliya!
23.02.2011 14:06
Радвам, се че ме посети! На нас, майките ни е нужно много малко, за да сме щастливи. Хубаво е когато го получаваме!
Прекрасен ден ти желая, сред твоята красива цветна градина!!!
цитирай
11. neprosvet - hristo27 - Да бе Христо,
23.02.2011 14:11
Така и повярвах, че и мен успя да качи на друга планета. Дано слизането да бъде по-плавно!
Ден изпълнен с усмивки:)))
цитирай
12. neprosvet - panazea - Благодаря за поздравите от една дама с по-готини шалове!
23.02.2011 14:21
Аз малко се назландисвах, че като ми дойде "топлото", дали ще мога да го трая! Но шала ми е и много красив и много ценен, че постоянно се фукам с него. Все пак и кой ми го е подарил, нали е много важно! Сърдечни поздрави и успешен ден,panazea:)))))))))))))))))))))
цитирай
13. pepi27 - Страхотно, горе главта. Много т...
22.03.2011 12:20
Страхотно,горе главта.Много топлина и усмивки.
цитирай
14. neprosvet - Ти да не си срещала някъде тази ща...
22.03.2011 13:22
Ти да не си срещала някъде тази щаслива маминка с готиния шал?
Прегръщам те!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neprosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 506717
Постинги: 58
Коментари: 862
Гласове: 6222
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031