Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2011 23:02 - Опит за урок
Автор: neprosvet Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3948 Коментари: 8 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Вложих си цялото старание да си напиша случката и най-накрая без да искам си го изтрих. Ако сега не се получи толкова добре да се знае, че предния път беше по-хубаво!

      Коледна ваканция е. Трябваше с внука ми да отидем на пазар. Той е голям, студент е /гордост на баба-мани/ и е с колата си.
      Във Варна като във всеки по-голям град трафика е натоварен, коли, автобуси, трамваи и хора...
      Като всеки млад, ама много млад човек внукът ми е нервен и припрян:
      - Ей, пък тая пенсия  не може ли да си стой в къщи? На къде е тръгнала?
      Пред нас някаква даста възръстна жена се чуди да мине или да не мине, щи и стигнат ли силите и скоростта или не?
       Ами на следващото кръстовище пак:
      - Абе пенсия, на къде си тръгнал бе?-чувам пак гласа на възмущението  и протеста срещу "пенсиите" в България.          
      Някакъв възрастен мъж с бастун и голяма чанта, се опитва да подтичва, ама то пусто не му спори и да пресече булеварда. Е аз и без това още от бабата си бях подготвена, но и след дядото , реших, че така не бива:
       - Ивко, защо така говориш за възрастните хора, миличък? Нали виждаш колко много са заети и майкати и татко ти. Така са заети всички млади със работата си с децата си. Мислиш ли, че тези възрастни хора нямат нужда от нищо? Ти виждаш как се старая да не ангажирам майка ти и баща ти, ами и тези хора докато могат да вървят и те са тръгнали да си свършат някоя рабта. Постави се за момент на тяхно място, опитай се да ги разбереш...и т.н. Старах се да съм по-кратка, че да има ефект от забележката ми.
        След няколко дни идва Иво на обяд. Аз съм напържила картофи/по предварителна заявка/ и той е много доволен, че яде, че и  хартисват.Майка му/дъщеря ми, не бих се изказала критично за снаха/пържела по" пет картофа на кръст"  и толкоз. Направила съм и кекс, той е без "предварителна заявка". Кекса с лимонови корички, с портокалови корички с орехи...е сладкиша който най-много съм правила в живота си. Той е любим на внукът ми. Преди няколко дни за първи път и  Ивко беше направил и бях поканена на дегустация-прекрасен кекс!
        Подреждаме масата, сядаме да обядваме и той ми разказва къде е ходил / и да се напъвам няма да се сетя къде точно беше/ какво е станало там и чувам по едно време:"...и идва една бабичка, мане, ама една такава готина..."
          Затова не запомних къде е ходил. За мен беше важно, че "пенсията" беше заменена с "готина бабичка".

          Ех, сега вече успях да обясня, колко "готина" маминка съм и какъв "готин " внук имам в кръга на шегата, а в кръга на истината, че винаги трябва да внимаваме, даже и по-големи   да се стараем да им помогнем да станат добри и достойни хора!



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. landing - Много ми хареса! Добър човек си, ...
21.02.2011 12:06
Много ми хареса! Добър човек си, внукът ти също ще стане добър човек. Поздрави и да има много дегустации на кексове :)
цитирай
2. hristo27 - Да ти са живи и здрави ВСИЧКИ!
21.02.2011 14:27
Да ти са живи и здрави ВСИЧКИ!
цитирай
3. neprosvet - landing -
21.02.2011 18:58
Благодаря за топлия коментар!
Ние вече успешно заместваме и с баница с локум, но все пак не преставаме да ухажваме и кекса!
Радвам се, че посети блогчето ми!
Успешна усмихната и щастлива седмица, landing!!!
цитирай
4. neprosvet - hristo27 -
21.02.2011 19:10
Благодаря ти за доброто пожелание, hristo27!
Това е най-голямото желание на всяка майка.
Весела и успешна седмица изпълнена с много хумор и усмивки!!!
цитирай
5. stela50 - Не зная как е било първия път ,но сега е чудесно ...Поздравления .
22.02.2011 17:03
Много мил и откровен разказ ,хубаво е да имаш до себе си такава готина баба .
И прекрасно да готви , и на ум и разум тактично да те научи . Здраве и добри дни на всички ви .
Благодаря ти !
цитирай
6. neprosvet - stela50
22.02.2011 17:35
Благодаря те, че надникна в скромната ми къщичка! "Ама съм готина, нали?" Надявам се да не го прочете внука ми, че малка ще се поизложа..
Благодаря за топлите поздрави!Хубава вечер!!!
цитирай
7. kite333 - Моите баби, ако ги нямаше жива ум...
16.03.2011 08:45
Моите баби,ако ги нямаше жива умряла щях да съм( с три деца).Още им благодаря всеки път като се сетя.
цитирай
8. neprosvet - kite333 - Моите баби, ако...
16.03.2011 11:18
Щастлив е всеки, който в трудни моменти е имал друго рамо, на което да се подпре и да продължи напред...Затова ти в себе си винаги ще носиш милият и скъп спомен за добрите си баби, които са били до теб и са дали цялата си дали цялата си безвъзмездна упора!
Благодаря ти, че ме посети kiti333!
Слънчеви дни, много усмивки и топлина от човека до теб ти желая миличка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: neprosvet
Категория: Лични дневници
Прочетен: 507645
Постинги: 58
Коментари: 862
Гласове: 6222
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930